پایگاه اطلاع رسانی مجموعه یوسف نازره2

با مدیریت : حاج محمدهادی وحیدنیا ( حج تمتع 94)

پایگاه اطلاع رسانی مجموعه یوسف نازره2

با مدیریت : حاج محمدهادی وحیدنیا ( حج تمتع 94)


مدیرمجموعه یوسف نازره 2 مکه مکرمه درحج 94 ازتجهیز وآماده سازی این مجموعه برای ورود زائران کاروانهای مستقر در این هتل خبرداد وگفت: امشب نخستین گروه از حجاج این مجموعه پس از احرام در میقات شجره، عازم مکه مکرمه می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  مجموعه یوسف نازره 2 مکه مکرمه ؛ آقای محمد هادی وحیدنیا اظهارداشت:کاروان 30297 استان مازندران، شهرستان بابل به مدیریت آقای محمد میناگر با 167 نفر شامل زائران و عوامل امشب به مکه مکرمه عزیمت می کنند.

وی با بیان اینکه کارتجهیز وآماده سازی این مجموعه انجام شده گفت: مقدمات ورود و اسکان نخستین کاروان زائران فراهم و مراسم استقبال امشب با حضور روسای ستاد مکه مکرمه و ستاد منطقه 3و مسئولان ستادی برگزار می شود.

مدیرمجموعه یوسف نازره 2 مکه مکرمه در حج 94 افزود: تمام زائران این کاروان در طبقات 3و 4 این مجموعه اسکان دارند 

آقای محمد هادی وحیدنیا با بیان اینکه اوقات برنامه ها به وقت کشور عربستان سعودی تنظیم و اعلام گردیده، از زائران خواست ساعت خود را به وقت عربستان تنظیم کنند و به زمان برنامه های عمومی مجموعه که درتابلو اعلانات هتل نصب گردیده توجه نمایند.

 وی با بیان اینکه زائران برای رفت و برگشت از هتل به حرم وبالعکس از اتوبوس های خط 10 (ایستگاه غزه) استفاده نمایید اظهار داشت: ساعت کار اتوبوس های نقل حرم شبانه روزی بوده و ساعت 2 بامداد و 14 بعدازظهر به مدت نیم ساعت برای تغییر شیفت رانندگان تعطیل می باشد که زائران  از مراجعه به ایستگاه در ساعات مذکور خودداری نمایند.

مدیر مجموعه یوسف نازره2 مکه مکرمه درحج 94 با تاکید بر اینکه زائران کارت شناسایی خود را همیشه همراه داشته باشند گفت: درمانگاه هتل به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به زائران عزیز می باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۸
مسئول روابط عمومی مجموعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی