پایگاه اطلاع رسانی مجموعه یوسف نازره2

با مدیریت : حاج محمدهادی وحیدنیا ( حج تمتع 94)

پایگاه اطلاع رسانی مجموعه یوسف نازره2

با مدیریت : حاج محمدهادی وحیدنیا ( حج تمتع 94)

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت منصوب شد

باحکم رئیس سازمان حج؛ معاون جدیدتوسعه مدیریت ومنابع سازمان حج وزیارت منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت،«محمد آزاد» باحکم مهندس «سعید اوحدی» به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت منصوب شد.

در متن حکم معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت آمده است:

"با عنایت به مراتب تعهد،شایستگی، تخصص و تجارب جنابعالی ، به موجب این ابلاغ به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان منصوب می شوید. امیداست با توکل به خداوند متعال و استمداد از ائمه معصومین (علیهم السلام) در انجام تکالیف قانونی با همکاری مخلصانه ،  صادقانه ، هماهنگ و منسجم همکاران  و بهره گیری از دانش و ظرفیت های موجود  با سرعت و دقت  موفق باشید.
انتظار می رود در انجام کلی وظایف، بستر مناسب و انجام پشتیبانی های مورد نیاز برای توانمند سازی، سرعت بخشی و تسهیل در سایر امور کاری در جهت تحقق اهداف سازمان اهتمام ورزید.
از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و خدمت رسانی موثر به زائران بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه خواستارم."
«محمد آزاد» پیش از این مدیر حج و زیارت استان فارس بود و پیش از وی «حمید محمدی» مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت را بر عهده داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
مسئول روابط عمومی مجموعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی